Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
C5 --- gezondheidsleer --- natuur --- stress --- 611.9 --- meditatie --- natuurbeleving --- ontspannen --- relaxatie --- spiritualiteit --- Maatschappelijke organisaties en maatschappelijk leven --- Overige alternatieve geneeskunde en geneeswijzen --- Physiotherapy. Alternative treatments
Choose an application
De energizers peppen je op, laten je energie stromen en je vermoeidheid verdwijnen. Ze helpen om een onrustige sfeer in de klas of in het gezin te doorbreken. Er ontstaat weer een gezellige sfeer. Op de voorkant van iedere kaart staat een tekening met de naam van de oefening en op de achterkant staan de oefening en een tip over wat je nog meer kunt doen.Bron: https://www.ankh-hermes.nl/boek/energizerkaarten-voor-kinderen/
Groepsdynamiek --- Klassenmanagement --- Bewegingsopvoeding --- Concentratie --- Welbevinden --- Gezondheid --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Voeding --- Gedrag --- Drank --- Patiënt --- Orthopedagogics --- onderwijs --- Games --- Concentratie (Aandacht) --- Tussendoortjes --- Evenwicht --- Coördinatie --- ontspannen --- Yoga --- Bewegingsspelen --- Bewegingsspellen --- Tussendoortje (werkvorm) --- Hoogsensitiviteit
Choose an application
978-90-6858-723-4
relationele vorming --- Sexology --- Ethics of family. Ethics of sexuality --- C3 --- handleiding --- lager onderwijs (x) --- relatievorming --- schoolleven --- 478.9 --- basisonderwijs --- didactiek --- klasklimaat --- relationele opvoeding --- sociaal-emotionele opvoeding --- sociale vaardigheden --- 471.44 --- Klassfeer --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Leerlijnen(Groeilijnen) --- Leeromgeving --- Relationele opvoeding --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Sociale ontwikkeling --- Sociale opvoeding --- Sociale vaardigheden --- Relationele opvoeding ; basisonderwijs --- Relationele opvoeding; ba.o. --- snoezelen --- ontspannen --- gevoelens --- emoties --- waardenvorming --- seksuele opvoeding --- pesten --- plagen --- hoogsensitieve kinderen --- intergenerationeel werken --- Axenroos --- klankschalen --- coöperatief --- leren --- CLIM --- Kunst en cultuur --- didactiek basisonderwijs - overige vormingsgebieden --- Sociale en emotionele opvoeding --- Overige vormingsgebieden --- Basisonderwijs --- Relationele opvoeding; ba.o
Choose an application
Hé, doe je mee? biedt de actieve begeleider in het basisonderwijs of het jeugdwerk een waaier aan speelse werkvormen om interactief en ervaringsgericht met kinderen aan de slag te gaan. Spelen en actief bezig zijn is volgens Leefsleutels de meest natuurlijke manier om sociale vaardigheden in te oefenen.
Sociale vaardigheden ; basisonderwijs --- #PBIB:+108.31 --- basisonderwijs --- sociale vaardigheden --- 433.4 --- 183.2 Participatie - Methode en praktijk --- sociale opvoeding --- 305.8 --- 478.9 --- 622.1 --- Afscheid --- Bosspelen --- Buitenhuisspelen (Buitenspelen) --- Groepering --- Groepsspelen --- Kennismakingsspelen --- Kringgesprek --- Ontspanningsoefeningen (Relaxatietechnieken) --- Samenwerking --- Sociale vaardigheden --- Spelen(Kinderspelen) --- Verdriet --- 471.4 --- 474.21 --- Afscheid nemen --- Afspraken --- Beweging --- Bewegingsspelen --- Buitenspelen --- Gesprekken --- Groepsdynamica --- Groepsspel --- Groepswerk --- Interactieve werkvormen --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Kringactiviteiten --- Kringgesprekken --- Kringspelletjes --- Lager onderwijs --- Leefsleutels --- Meningsuiting --- Ontspanningsoefeningen --- Ontspanningstechnieken --- Rust --- Samenspel --- Samenwerkingsspelen --- Samenwerkingsvormen --- Spelen --- afscheid (ler) --- groepsvorming --- kennismaken --- kringgesprek --- ontspannen --- spel --- 37.032 --- Ervaringsgericht werken ; kleuteronderwijs --- Ervaringsgericht werken --- Groepen --- Groepsactiviteiten --- Handboek/cursus --- Werkvormen --- 478.8 --- Didactische werkvormen --- Sociale opvoeding; ba.o --- Buitenspelletjes --- Groepspsychologie --- Kennismaken --- Sociale vaardigheden ; basisonderwijs ; didactiek --- Toeka --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Lager onderwijs : Algemeen --- sociale, relationele en seksuele opvoeding van het kind --- Communicatie ; algemeen --- Overige vormingsgebieden --- Kinder- en gezelschapsspelen --- Sociale-, relationele en seksuele opvoeding van het kind --- Didactiek; algemeen --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Jeugdwerk --- Teamwerk --- Klassengesprekken --- Evaluatiegesprekken --- Reflectie --- Spreken --- Luisteren --- Kennismakingsspel --- Spel --- Klassengesprek --- Evaluatiegesprek --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Gedrag --- Onderwijs --- Ontspanningsoefening --- Bosspel
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|